wcag_skip_links_header

Gdzie mogę obejrzeć prezentowane filmy?

Możliwość oglądania konkursowych filmów istnieje tylko na terenie Polski.

W jakim terminie mogę oglądać prezentowane filmy?

Wszystkie filmy można oglądać od godz. 6:00 24 czerwca 2021 do godz. 23:59 4 lipca 2021.

Jak długo mogę oglądać wypożyczone filmy?

Każdy film lub pakiet, który ma możliwość wypożyczenia będzie dostępny do oglądania przez 7 dni od momentu potwierdzenia płatności.

Jakie są wymagania systemowe?

Filmy można oglądać na komputerach z systemem operacyjnym Windows 7+, komputerach Mac z procesorem Intel i systemem OSX 10.12+, a także na tabletach i telefonach z systemami Android oraz iOS. Platforma nie działa na systemach operacyjnych Linux. Wymagane jest również szerokopasmowe lub światłowodowe połączenie internetowe.

Jakie są wymagania dla komputerów z systemem Windows?

Używanie systemu w wersji: Windows 7, Windows 8.1 lub Windows 10 oraz przeglądarek: Google Chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge, Internet Explorer (za wyjątkiem Windowsa 7, gdzie IE nie jest już obsługiwany). Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki, gdyż na wcześniejszych może być problem z wyświetlaniem filmów. Aby oglądać na monitorze (komputer stacjonarny) lub telewizorze wymagane jest połączenie HDCP - połączenie kablem HDMI lub DVI.

Jakie są wymagania dla komputerów Mac?

Używanie systemu w wersji Mac OSX 10.12 lub nowszej oraz przeglądarek: Google Chrome, Firefox, Safari, Opera. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki, gdyż na wcześniejszych może być problem z wyświetlaniem filmów. Oglądanie jest możliwe tylko na wbudowanych wyświetlaczach - nie można przesyłać sygnału do zewnętrznego ekranu, tzn. monitora lub TV.

Czy mogę oglądać filmy za pomocą urządzeń iPhone/iPad?

Tak, posiadając wersję systemu iOS 11.2 lub nowszą, wykorzystując najnowszą wersję przeglądarki Safari.

Czy mogę oglądać filmy za pomocą urządzeń z systemem Android?

Tak, posiadając wersję systemu Android 6.0 lub nowszą, wykorzystując najnowszą wersję dowolnej przeglądarki.

Jak włączyć polskie napisy?

Podczas odtwarzania, w prawym dolnym rogu ekranu naciśnij ikonkę CC i wybierz “Polish”.

Przesyłanie strumieniowe nie działa, dlaczego?

Sprawdź powyżej opisane wymagania systemowe oraz zaktualizuj używaną przeglądarkę do najnowszej wersji. Stosujemy przesyłanie strumieniowe umożliwiające automatyczne dostosowanie jakości przesyłanego multimedium do szybkości Twojego Internetu. W przypadku przesyłania multimediów w wysokiej rozdzielczości (HD) zalecamy połączenia VDSL, kablowe lub światłowodowe.

Wyświetlany film się zacina, dlaczego?

Jeżeli Twoje połączenie internetowe jest wolne lub niestabilne, mogą pojawić się problemy w czasie odtwarzania filmu. W takiej sytuacji spróbuj zmniejszyć nieco wartość bitrate, klikając w prawym dolnym rogu ekranu przycisk “Auto”.

Co się stanie, jeśli zapomnę hasła?

Wystarczy kliknąć przycisk “Zapomniałeś hasła?” podczas logowania. Wpisz adres mailowy, który został wykorzystany podczas tworzenia konta, a link resetujący hasło otrzymasz na swój adres e-mail.